בדיקה ועדכון סטטוס משלוח

אנא הזינו בטופס בדף זה את המספר מעקב משלוח שקיבלתם במייל או בהודעה.

לאחר מכן הקישו על הכפתור הכתום שרשום באנגלית TRACK עם אייקון של בועה וארגז.

אתם עשויים לעבור לאתר חיצוני בתהליך הבדיקה. המצב הראשוני הוא באנגלית, עימכם הסליחה, אבל ניתן להחליף לשפות שהמערכת החיצונית תומכת. אין לנו אחריות בנוגע לאמיתות המיד

במידה ואתם נתקלים בקשיים או בנתונים לא מעודכנים. נסו את הלינק הבא להזין בו את מספר המעקב.

הפרטים ניתנים על ידי חברת השליחויות לאתר החיצוני.

לכל שאלה הנכם מוזמנים לפנות לחברת השליחויות המתאימה:

DHL- *345 או בלינק הבא

UPS- בלינק הבא , ווצאפ . גם נקודות האיסוף מטופלות דרכם.

נקודות איסוף- נקבעות לפי הנקודה הקרובה לכתובת המשלוח שהזמנתם בהזמנה.

ניתן לראות את נקודות האיסוף במפה האינטראקטיבית בלינק הבא

אנחנו ננסה לעזור ככל הניתן. מרגע שהחבילה נמסרת למשלוח אין לנו שליטה על החבילה.

אנחנו תוך 3 ימי עסקים מוציאים את החבילה בד”כ והחברות שליחויות מחויבות ביום עסקים הבא להגיע ליעד. למעט אזורים מרוחקים.

על כן, אנחנו בוחרים לעבוד עם חברת השליחויות הטובות בעולם- UPS ו-DHL.